e-SHOP brzy v provozu!

Vrácení a reklamace zboží

 

V případě, že jste dostali zásilku a zjistíte, že zboží, které jste si objednali je malý, velký, nebo nesplňuje Vaše představy, rádi Vám jej vyměníme nebo vrátíme peníze.

V souladu se zákonem má zákazník právo na výměnu nebo vrácení peněz za zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.

Postup při výměně zboží

  1. Vytiskněte a vyplňte Formulář na vrácení a výměnu zboží a spolu s kopií faktury a zbožím zašlete na adresu:              

            Board Paradise
            Eperia Shopping Mall
            Armádneho generála L. Svobodu 25
            080 01 Prešov

         V žádném případě neposílejte zboží zpět na dobírku.

  1.  Na zakaznickyservis@boardparadise.sk ( nebo na čísle +421 905 204 787 ) nás prosím informujte o novém zboží nebo velikosti, které si přejete zaslat na výměnu. Nové zboží Vám zašleme obratem po doručení vráceného zboží.  
  2. Zboží vyměňujeme pouze v rámci velikosti, pokud si přejete vyměnit své zboží za jiný, vytvořte si prosím novou objednávku. Tuto následně uhradíte a my Vám vrátíme peníze za původní objednávku po doručení vráceného zboží. 
  3. Zboží musí být v původním obalu, se všemi visačkami, nepoškozené, nepoužité, čistý, nesmí zapáchat, aby byl způsobilý dalšího prodeje. Zboží vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. K tomuto účelu nejlépe poslouží obalová fólie, papír, či větší krabice. Při posílání zboží, které již svůj obal má - jako například obuv, nepřelepujte prosím přímo původní krabici, aby nedošlo k jejímu znehodnocení.

          Při výměně zboží bude započítána cena za dopravu 133,00 Kč.

Postup pro vrácení peněz

  1. Vytiskněte a vyplňte Formulář na vrácení a výměnu zboží a spolu s originál fakturou a zbožím zašlete na adresu:  

          Board Paradise
          Eperia Shopping Mall
          Armádneho generála L. Svobodu 25
          080 01 Prešov

           V žádném případě neposílejte zboží zpět na dobírku.

  1. Zboží musí být v původním obalu, se všemi visačkami, nepoškozené, nepoužité, čistý, nesmí zapáchat, aby byl způsobilý dalšího prodeje. Zboží vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. K tomuto účelu nejlépe poslouží obalová fólie, papír, či větší krabice. Při posílání zboží, které již svůj obal má - jako například obuv, nepřelepujte prosím přímo původní krabici, aby nedošlo k jejímu znehodnocení.    

Postup reklamace zboží 

  1. Při zjištění vady je nutné zboží přestat používat a ihned uplatnit reklamaci. V případě, že tak neučiníte a následným používáním dojde ke zvětšení závady, vystavujete se riziku, že Vaše reklamace nebude dovozcem uznána nebo opravena.
  2. Vytiskněte a vyplňte Formulář pro reklamaci zboží a očištěný zboží, zbavený nečistot a vlhkosti zašlete spolu s kopií faktury na adresu:  

            Board Paradise
            Bojnická cesta 24
            971 01 Prievidza

           V žádném případě neposílejte zboží zpět na dobírku.

  1. Po přijetí reklamace Vám zašleme email o přijetí reklamace. Tato bude vyřízena do 30 dnů ode dne přijetí.

 

Po odeslání zboží Českou poštou nám prosím napište číslo zásilky spolu s číslem objednávky na email zakaznickyservis@boardparadise.sk

 

Overené našimi zákazníkmi

Pozrieť hodnotenie na Heureka.sk

Oplatí sa nakupovať v tomto slovenskom obchode

Overený zákazník,

Rýchlo a spoľahlivo

Overený zákazník,

strašne milý predajca a veľmi ochotný

Overený zákazník,

Kamenné predajne Board Paradise